joi, 13 iulie 2017

Un raliu, o ocazie minunata de a calatori

Imi plac cursele cu masini si recunosc ca mi-ar placea sa urc intr-o buna zi intr-o masina de raliu sa fac cateva drifturi. Eu pe scaunul din dreapta, bineinteles.

Nu am fost intotdeauna un fan al vitezei si al raliurilor, insa de cand am un baietel fan al competitiilor de tot felul, in special a celor din filme precum Cars sau Planes, am inceput sa fiu mai atenta la fenomen si sa constat ca nu-mi displace.


O ocazie minunata ar fi Campionatul National de Raliuri Dunlop. Anul acesta intre 14 si 15 iulie are
loc cea de a treia etapa cu numele de Raliul Perla care se desfasoara pe asfalt in sezonul curent.

Raliul Perla Harghitei, cu centrul in Odorheiu Secuiesc se desfasoara pe un total de 418,78 km si programeaza 12 probe speciale ce masoara 122,46 km. Startul festiv va avea loc joi 13 iulie in Piata Marton Aron, iar startul efectiv va fi vineri 14 iulie, ora 14:30.

Raliul începe Vineri 14 iulie la ora 14.30, prima zi  inlcuzând trei probe speciale. Prima, Bucin, în lungime de aproape 30 km este și cea mai dificilă din întreg raliul. De la ora 19.00 este programată proba Super Specială desfășurată pe un nou traseu din centrul locațității Odorheiu Secuiesc.

Ziua a doua, sâmbătă 15 iulie, incepe de la ora 8.30 și are un traseu cu  o configurație de tip buclă din trei probe de clasament, care se repetă de câte trei ori. Punctul de maximă atracție este cea de-a treia probă a acestei bucle, Lueta de 13,7km lungime, care la cea de-a treia trecere are și rolul de Power Stage.

Odorheiu Secuiesc este pe langa un loc cu traditie in cursele de masini si un oras foarte vizitat unde ai istorie si arta la tot pasul. Pentru cei care merg anul acesta la competitie sfatul meu ar fi sa indrazneasca sa treaca pargul Bisericii franciscanilor, a Bisericii Romano-Catolice. De asemenea, Muzeul Haáz Rezső, Capela Inima lui Iisus, Cetatea Bud si Cetatea Atacata de la Secui sunt doar cateva minunatiile turistice pe care le ascunde aceasta zona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu