miercuri, 30 noiembrie 2016

Piteşti este tricolor în ajun de 1 DECEMBRIE


Piaţa Primăriei Piteşti
Mi-aş fi dorit ca anul acesta  1 DECEMBRIE să mă găsească la Alba-Iulia. Nu a fost să fie. De ce? pentru că nu m-am mobilizat din timp şi am aşteptat prea mult.

Am început să caut să caut cazare cu o lună în urmă. Deşi nu sunt genul de persoană care renunţă uşor în a găsi cazare, pentru această mini-vacanţă de 1 decembrie mi-a fost imposibil să găsesc pensiuni, hoteluri sau alte locuri de cazare.



Cum nici temperaturile nu se arată aşa promiţătoare m-am resemnat şi am rămas în oraşul Piteşti. Este un oraş plăcut în care îţi poţi petrece 1 Decembrie.
Faţada Primăriei Piteşti şi-a îmbrăcat hainele de sărbătoare

Oraşul este foarte frumos decorat în această perioadă, se organizează paradă militară şi ceremoniile de 1 Decembrie, iar în cazul în care este mult prea frig afară, poţi fugi numaidecât în casă.

În această seară, în ajun de ziua naţională, am dat nas cu frigul şi am făcut câteva fotografii cu Centrul Piteştiului tricolor. Nu e Centrul tricolor din Alba Iulia, însă nu înseamnă că este mai mic sentimentul de apar tenenţă la poporul român.
Steagurile tricolor au îmbrăcat întreg oraşul
Bradul din Piaţa Vasile Milea, pregătit de 1 decembrie

Decoraţiunile de Crăciun anunţa iarna


La Mulţi Ani de 1 DECEMBRIE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu