sâmbătă, 16 iulie 2016

PADINA FEST 2016: munte, muzică, aer curat şi distracţie eco


Sursa foto: Cabana Padina
Mi-am aniversat majoratul la Padina, într-un loc exact pe sufletul meu, motiv pentru care îmi amintesc cu plăcere de fiecare dată de această locaţie.

Tinereţea, lipsa grijilor, poate doar cea a Bacului care bătea la uşă, pretenţiile nu atât de ridicate precum cele din prezent, spiritul sălbatic au făcut din acestă părticică a României una specială a inimii mele.

Cele mai drag amintiri despre acest loc sunt: Peştera Ialomicioara care adăposteşte o frumoasă bisericuţă, cabana Padina cu paturi suprapuse în care jucam la lumina lanternei Popa Prostu’ şi Poker, muzica ascultată după ora stingerii la un casetofon dotat cu căşti, acum piesă de muzeu, dar şi urşii care veneau pe înserat să cerşească.
Sursă foto PADINA FEST 2016
Luna aceasta Padina revine în atenţia mea, după foarte mulţi ani, datorită festivalului PADINA FEST 2016, un eveniment extrem de popular în rândul iubitorilor de muzică alternativă şi de turism montan, deopotrivă.
Între 28 şi 31 iulie, la 1.509 metri altitudine, pe Platoul Padina, din Parcul Natural Bucegi, festivalul va reuni trupe rock şi electro polulare în România. Printre acestea se numără şi VIŢA DE VIE, ROBIN AND THE BACKSTABBERS, ŞUIE PAPARUDE şi BABA DOCHIA.

Susţinători ai muzicii alternative, turismului şi ecologiei vor avea o ocazie minunată de a asculta muzică bună, de a degusta mâncare aşa cum place tuturor rebelilor: nu rafinată, însă gustoasă şi autentic românească, potrivită pentru un cadrul montan perfect.

Pentru mine este o ocazie foarte bună de a retrăi puţin din aventura de liceean major, chiar la 31 de ani, cu ocazia celei de-a VII-a ediţii a PADINA FEST 2016.
Sursa foto Padina Fest

Aş putea găsi câte puţin din toate acele lucruri trăite în urmă cu 14 ani, însă şi puţin în plus: Cabana Padina, Munţii Bucegi de o frumuseţe rară, muzică de calitate, mâncare gustoasă şi distracţii montane care ridică adrenalină montană.

Nu ştiu dacă voi ajunge la toate cele patru zile de festival, însă mi-ar plăcea să pot participa cel puţin la una dintre ele. De data aceasta parcă aş alege cortul ca loc de odihnă, întrucât aş vrea să mă simt mai aproape de natură.

Distracţie plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu